Türkiye Cumhuriyeti

Nairobi Büyükelçiliği

Büyükelçilik Duyurusu

Yeminli Tercüman Sınavı Duyurusu , 15.08.2016

1. Büyükelçiliğimiz Konsolosluk Şubesi nezdinde İngilizce-Türkçe ve Türkçe-İngilizce dillerinde yeminli tercüman olarak görev yapacak kişi ya da kişilerin belirlenmesi için sınav açılacaktır.

2. Daha önce Büyükelçiliğimiz Konsolosluk Şubesi nezdinde yeminli tercüman olarak görev yapmış ya da yapmakta olan kişilerce tercüme edilmiş belgeler 15 Ağustos 2016 tarihi itibarıyla kabul edilmeyecektir.

3. Açılacak yeminli tercüman sınavına girmek isteyenlerin ilk aşamada aşağıda kayıtlı belgelerin örneklerini ve başvuru dilekçelerini Büyükelçiliğimiz e-posta adresine (embassy.nairobi@mfa.gov.tr)  1 Eylül 2016 günü mesai bitimine kadar göndermeleri gerekmektedir.

-İngilizce eğitim veren üniversite veya filoloji ve mütercim/tercümanlık bölümlerinden alınan diplomanın onaylı örneği (Sınava kabul edilen adayların orjinal diplomaları da talep olunacaktır)

-Ayrıntılı özgeçmiş (Türkçe ve İngilizce dillerinde)

-Başvuru dilekçesi

-Pasaport ve nüfus cüzdanı fotokopisi

-Yabancı bir ülkede yaşamanın avantajları ve dezavantajları  konusunda yazılacak azami 500 kelimelik İngilizce kompozisyon

-(İsteğe bağlı) Referans mektubu

Başvuruların incelenmesini müteakip, başvuruları kabul edilen adaylara sınav yeri ve tarihi ayrıca bildirilecektir.

Saygıyla duyurulur.